onsdag 4 april 2012

SÄNKT PRIS: Asics limited edition sneakers Retro Rocket






Säljer mina fantastiska limited edition-sneakers från Asics samarbete med franska Shoes Up. Modellen heter Retro Rocket och skon bygger på de tygskor som Asics tillverkat till japanska skolbarn - Nu uppgraderade till superfin mockasko med läderdetaljer, inspirerad av puttekulor när det gäller färgkombinationen.

Jag tycker verkligen att skorna är underbara och jättesköna, men tyvärr är de lite för breda för min fot... Jag har bara använt dem en gång och de är i nyskick. Skickas i originalkartongen. Storlek: US herr strl 6, vilket motsvarar ca 38 1/2 (jag brukar ha 38 och de är lite stora till mig).

Nypris är 799 kr på Sneakersnstuff, där jag köpte dem. Jag säljer dem för 400 kr, inkl frakt.

NU 300 KR, INKL FRAKT

Inga kommentarer: